Chasing the Impossible
Voor veel mensen houdt het op zodra ze de grens hebben bereikt. Voor anderen begint het daar pas. De HP4 RACE laat de passie zien van hen die graag over hun eigen grenzen heengaan. Wat dit ook mag inhouden - het is iets wat eerder onvoorstelbaar was.
WAANZIN IS TE THEORETISCH
Peter Hickman
Peter Hickman
Peter Hickman
Er moeten toch wel een paar draadjes bij je loszitten, wil je met 300 km/u over bochtige racecircuits heen knallen. Volgens Peter Hickman is het een kwestie van ermee geboren worden of niet. Aan losse draadjes zal het dus niet liggen. Hoe zou je dat ook kunnen denken. Bovendien, met denken kom je nergens. Alleen met voelen kom je ergens. Hier vertelt hij ons wat hij allemaal voelt als hij boven op zijn HP4 RACE zit.
IDEEËN ZIJN DE VONKEN DIE DE ONTSTEKING ACTIVEREN. PURE ENGINE PASSION.
Chris Gonschor
Chris Gonschor
Chris Gonschor
Natuurlijk loop je dan tegen je grenzen aan en staat je voorhoofd vol zweet. Maar daar moet je doorheen. Dan blijkt passie ineens een factor van belang. Zonder passie voor een racemotor die nog moet worden gebouwd, raak je nooit over die grens heen. Echte sport - ook in de ontwikkeling. Hier lees je alles over wat Chris Gonschor nog meer motiveert.
ALS JE HET KUNT BEDENKEN, KUN JE HET BOUWEN
Sepp Mächler
Sepp Mächler
Sepp Mächler
Zo ruig als het asfalt waar hij zich thuisvoelt. Dat is een manier om Sepp Mächler te beschrijven. En het is waar. Ruige oppervlakten bieden meer grip en zijn responsiever. Iedere coureur weet dat. En het hoeft dus weinig te verbazen dat de productmanager het racecircuit in levenden lijve wil ervaren. Omdat de HP4 RACE nu juist daarvoor is gemaakt. Niet voor de weg, niet voor de werkplaats, maar voor de rauwe bochten van 's werelds racecircuits Lees hier over zijn eerste testrit met de HP4 RACE.
Door motorfanaten, voor motorfanaten























