De BMW R nineT Urban G/S
De weg – nee, de omweg is het doel. En als het daarbij een keertje onverhard, met steenslag, gebeurt, is de R nineT Urban G/S ook in zijn element. Zijn design doet denken aan het eerste G/S-model. Eerst en vooral de legendarische BMW R 80 G/S. En daarmee het idee dat gewoon alles mogelijk is. De geometrie met de rechtopstaande, ontspannen zitpositie, het uitgebalanceerde rijgedrag en de boxer samen met zijn onmiskenbare sound zullen u gewoonweg uitdagen: De hoogste tijd om met de R nineT Urban G/S opnieuw geschiedenis te schrijven – jouw geschiedenis. Persoonlijk, individueel en geheel en al #Soulfuel.
Traditie – opnieuw vormgegeven
Een terugblik en toch vooruit
In de jaren '80 kon niemand om de typische G/S look heen. De drie kleuren van de R nineT Urban G/S doen onnavolgbaar aan deze tijd denken.
























De motor die herinneringen oproept. Opstappen en wegrijden - de weg is het doel.
”Ulli Sengenberger
Kleur-, grafisch en oppervlakdesign R nineT
Maak jouw eigen legende
Maak jouw eigen legende
Er is niets mooier dan sterke voorbeelden. Ook in design. Toch biedt de R nineT Urban G/S je diverse mogelijkheden om zelf onvergetelijk te worden. Aan het Option 719 freesdelen-pakket Classic zie je direct de kwaliteit en de liefde voor handwerk af. En de gouden geanodiseerde kruisspaakwielen brengen je individualiteit pas echt op gang.
Hij weet wat plezier is – rijplezier.
Van alle markten thuis
Energiek door het stadsverkeer of eerder een spontane bocht over de onverharde grindweg? De lucht-/oliegekoelde boxer sluit aan op jouw ideeën. En brengt veel rijplezier. Zijn rijgedrag is evenwichtig en vol opwindende dynamiek, wanneer het er ook maar op aankomt. Het geoptimaliseerde koppelverloop garandeert je dynamische trekkrachtwaarden tussen 4.000 - 6.000 tpm. Precies waar je de meest spontane ideeën krijgt. Waarbij het piekkoppel nog steeds 116 Nm bij 6.000 omw/min bedraagt. En natuurlijk voldoet de boxer aan de eisen van de Euro 5-norm.
Comfort? Vanzelfsprekend
Een schuiner spoor
Een schuiner spoor
De R nine T Urban G/S overtuigt met zijn evenwichtige rijgedrag. In de nieuwe Dirt Mode van de Pro-rijmodi kun je de besturingssystemen ASC of DTC nu veel later in werking laten treden: voor grind- en steengruiswegen offroad. En de adaptieve bochtverlichting zorgt voor een optimale verlichting van het binnenste van de bocht bij een schuinligging tussen 7° en 25°.
3 jaar garantie.
Ride on & on & on. Een extra jaar inclusief.
Vanaf nu krijg je bij de aanschaf van een motorfiets een jaar extra zorgeloosheid boven op de wettelijke garantie.