DE BMW C 650 GT.

SOEVEREIN DOOR HET STADSGEWOEL.

De C 650 GT is de meest exclusieve en innovatieve maxi-scooter van BMW Motorrad. Zijn stijlvolle en gestroomlijnde silhouet onderstreept zijn elegante karakter. Dankzij de grote kuip, comfortabele buddyseat en het hoge windscherm is kilometers maken een zeer comfortabele bezigheid - ongeacht het weer. Het grote opbergvak biedt bovendien veel ruimte voor boodschappen, bagage of zelfs 2 helmen. Een ongekend innovatieve optie is Side View Assist (SVA). Dit rijdersassistentiesysteem waarschuwt, bijvoorbeeld in het stadsgewoel, tot zo'n 80 km/h voor voertuigen die zich bevinden in de dode hoek van de spiegel.

Het ontwerp van de C 650 GT

Kies de Style die bij jou past.

Al het goede komt in tweeën: de C 650 GT is in twee aantrekkelijke kleurvarianten leverbaar: Het nieuwe Hockenheim silver metallic vult het Blackstorm metallic aan.

Hockenheim silver metallic

Geknipt voor de grotestadsjungle: met het nieuwe Hockenheim silver metallic ziet je C 650 GT er met name in de stad bijzonder goed uit.

Blackstorm metallic

De kleurvariant Blackstorm metallic benadrukt het elegante karakter van je C 650 GT.

3 jaar garantie.

Ride on & on & on. We geven je een extra jaar.

Vanaf nu geniet u van 3 jaar garantie op alle motorfietsen.

Ontdek meer

Trek de aandacht van voorbijgangers.

De nieuwe C 650 GT beschikt over een opvallende en moderne achterkant, een aantrekkelijke uitstraling en een nieuw achterlicht. Het opgestikte GT logo op de buddyseat en de nieuwe stuurafdekking met hoogglanzend middendeel en chroomaccenten leggen de nadruk op het bijzonder verfijnde en exclusieve karakter van de C 650 GT. De hogere spiegels trillen minder en bieden beter zicht.
+ Lees meer

2-cilinder lijnmotor

44
kW (60 pk) bij 7.750 t/min
180
km/h maximum snelheid
647
cc cilinderinhoud
4,6
liter verbruik per 100 km conform WMTC (worldwide-harmonized motorcycle testcycle)
Vloeistofgekoelde, twee-cilinder viertaktmotor

Gespierde aandrijving.

Gespierde aandrijving.

De dynamische en krachtige vloeistofgekoelde, 2-cilinder lijnmotor heeft een vermogen van 44 kW (60 pk) en hierdoor een maximum snelheid van 180 km/h. Dit maakt van deze scooter een beweeglijke machine voor de stad en een krachtige reisgezel voor lange tochten.

Dankzij de nieuw ontworpen koppeling en CVT accelereert de scooter sneller vanaf lagere snelheden, bijvoorbeeld wanneer het verkeerslicht op groen springt.

Voor liefhebbers met rijbewijs A2 is er bovendien een variant met vermogensreductie naar 35 kW (48 pk) - plezier op de C 650 GT kan immers niet vroeg genoeg beginnen.

+ Lees meer

Nieuwe uitstraling. Krachtig geluid.

De C 650 GT heeft een nieuw uitlaatsysteem van hoogwaardig RVS. Het ziet er niet alleen strak uit, maar het is ook veel lichter dan zijn voorganger en heeft lagere emissie- en geluidsniveaus. Bovendien produceert het een voller en krachtiger geluid.

+ Lees meer

Ervaar het geluid van de C 650 GT

De highlights van de C 650 GT

Korte voorkant.
C 650 GT voorkant
Nieuwe stuurafdekking.
C 650 GT stuurafdekking
Hoogwaardig instrumentenpaneel.
C 650 GT instrumentenpaneel
Meer aantrekkelijke details.
C 650 GT details
Geoptimaliseerde middenstandaard.
C 650 GT middenstandaard
Nieuwe uitlaatdemper.
C 650 GT uitlaatdemper
Elegant achterdeel.
C 650 GT achterdeel
Veel opbergruimte.
C 650 GT opbergruimte

Comfortabel in de stad.

Comfortabel in de stad.

De C 650 GT is de meest exclusieve maxi-scooter van BMW Motorrad. Je kunt nu nog comfortabeler rijden dankzij het elektronisch verstelbare windscherm en optionele accessoires, zoals de verwarmbare handvatten en de verwarmbare buddyseat. De motorscooter beschikt over de meeste opbergruimte in zijn klasse. Dit is onzichtbaar in het verlengde silhouet geïntegreerd.

+ Lees meer
Side View Assist

Zien wat er om je heen gebeurt.
Een ongekend innovatieve optie is Side View Assist (SVA). Dit rijdersassistentiesysteem waarschuwt, bijvoorbeeld in het stadsgewoel, tot zo'n 80 km/h voor voertuigen die zich bevinden in de dode hoek van de spiegel.
ABS en ASC standaard aanwezig.

De grootst mogelijke veiligheid bij remmen en accelereren.
Naast het antiblokkeersysteem ABS (Anti-lock Braking System) is nu ook een volwaardig ASC (Automatic Stability Control) standaard op de C 650 GT. ASC (Automatic Stability Control) kan de veiligheid van de rijder verhogen door actieve ingrepen in het motormanagement. Het verhindert bijvoorbeeld het doordraaien van het achterwiel bij rijden in de regen.
Nieuwe instellingen voor vering en schokdemping.

Nieuwe handige instelling.
Het rijwielgedeelte en de demping van de C 650 GT zijn helemaal opnieuw ontworpen. De veerconstante van de vorkveren en het veerbeen is circa 10 procent teruggebracht. Dat zorgt voor een fijngevoeliger respons, zonder de rijstabiliteit negatief te beïnvloeden.
Adaptieve dagrijverlichting.

Zorgt automatisch voor de beste verlichting.
De dagrijverlichting wordt automatisch aangepast aan het licht van de omgeving. Zo schakelt het bijvoorbeeld bij het inrijden van een tunnel automatisch over op dimlicht - en omgekeerd. De rijder hoeft de verlichting dus niet meer handmatig aan te passen en kan zich hierdoor beter op het verkeer concentreren.
Geoptimaliseerde middenstandaard.

Gemakkelijker op te bokken.
De C 650 GT is nog gemakkelijker op te bokken. De constructie van de middenstandaard is opnieuw ontworpen. Hierdoor is de kracht die vereist is voor het opbokken van de maxi-scooter met 30 procent gereduceerd.

Interview met Edgar Heinrich

Vanuit India terug in Beieren

Interview met Edgar Heinrich, hoofd Design bij BMW Motorrad.

Na een kort oponthoud in India keerde Edgar Heinrich terug naar München om het designteam van BMW Motorrad te leiden. Het was een fijne terugkeer voor de motorfanaat die zijn carrière in 1986 bij BMW begon. Hij voerde het design van verschillende BMW motorfietsen aan: de Parijs-Dakar rallymotorfiets, de K 1200 S en R, de HP2 Enduro, de R 1150 GS, de R 1200 GS en recent nog de S 1000 RR.

Voordat hij voor de Indische autofabrikant Bajaj werkte was hij ook betrokken bij het ontwerp van de K 1600 GT en GTL touringmotorfietsen en van de C 600 Sport en de C 650 GT maxi-scooters. Stuk voor stuk succesvolle producten die de horizon van het gevestigde marksegment verlegde, waardoor vele nieuwe klanten zich tot het merk aangetrokken voelden. In een exclusief interview met BMW Motorrad verteld Edgar Heinrich over zijn passie voor het ontwerpen, verzamelen en het restaureren van allerhande motorfietsen.

Lees meer

C 650 GT accessoires

Maxi-scooter gevoel om te dragen

Kleding van BMW Motorrad.

De kleding en uitrusting die perfect bij de maxi-scooter past - zodat je niet alleen veilig, maar ook stijlvol en functioneel gekleed bent.

Zoek dealer

Andere Urban Mobility-modellen

spinner