Alle nieuwe BMW motorfietsen genieten van Roadside Assistance tijdens de eerste 3 jaar van hun eigenaarschap om je gemoedsrust te bieden voor onvoorziene gebeurtenissen. Alle goedgekeurde tweedehands BMW fietsen hebben een dekking van minimaal 24 maanden Roadside Assistance. Onze ervaren meertalige medewerkers staan 24 uur per dag, 365 dagen per jaar klaar om je te helpen als je hulp nodig hebt. Zij helpen je in eerste instantie aan de telefoon om je zo snel mogelijk weer op weg te helpen.

 

Wij regelen hulp wanneer een motor geïmmobiliseerd is. Met 'geïmmobiliseerd' bedoelen we elektrische of mechanische pech, lekke banden, verkeersongeval, verloren sleutels, verkeerd tanken, schade of vernieling door brand, diefstal of vandalisme.

+ Lees meer

Altijd aan je zijde

Mocht je hulp nodig hebben na een ongeval, autopech, brand of diefstal, bel dan BMW Motorrad Roadside Assistance op: 

0032 3 890 98 06

Voorwaarden en diensten

Voorwaarden en diensten

Bij pech helpen gekwalificeerde specialisten je snel en professioneel - of je nu in België bent of in het buitenland. De klok rond, 365 dagen per jaar.

Het serviceteam coördineert jouw aanvraag en helpt u telefonisch met tips. Als je ter plaatse hulp nodig hebt, komt de eerstvolgende BMW servicemobiel naar je toe.

+ Lees meer

Wat wordt in detail behandeld?

Klantenservicetechnici en herstel

In het geval dat je verdere hulp nodig hebt, regelen we, waar mogelijk, dat een van onze BMW Motorrad klantenservicetechnici naar jouw locatie komt om te proberen jouw motorfiets langs de weg te repareren.

Ze beschikken allemaal over het nieuwste diagnoseapparatuur en originele onderdelen om jouw motorfiets met succes te kunnen herstellen. We sturen je zelfs een link zodat je hun voortgang kan volgen terwijl ze naar je onderweg zijn.

Als je motorfiets moet worden teruggebracht naar een BMW Motorrad dealer, dan is dit ook geregeld. Wij regelen het transport naar de dichtstbijzijnde BMW Motorrad dealer, of dat nu een herstellocatie of thuisadres is.

Verdere Mobiliteit

We houden je mobiel totdat je motorfiets gerepareerd is. Hoewel we niet altijd een vervangende motorfiets kunnen regelen, zorgen we ervoor dat je mobiel blijft in een huurauto van een van onze providers. Je moet in het bezit zijn van een geldig rijbewijs en voldoen aan hun standaardvoorwaarden.

Als een huurauto niet geschikt is, zullen we alternatieve manieren van reizen aanbieden om je weer op weg te helpen - of dat nu openbaar vervoer of een taxi is.

Hotelovernachtingen

Als het praktischer voor je is, regelen we overnachting als je pech hebt op meer dan 50 mijl van je huisadres. We betalen tot £100 per persoon voor een overnachting met ontbijt voor jou en je passagier binnen het Verenigd Koninkrijk - vier nachten als je pech hebt binnen continentaal Europa.

Lekke band

Bij een lekke band proberen we de band langs de weg te repareren. Als een tijdelijke herstel niet mogelijk is, brengen we je naar de dichtstbijzijnde BMW Motorrad dealer, die je verder zal helpen. Wij houden je mobiel* tot jouw BMW Motorrad concessiehouder een vervangband kan leveren en monteren.**

*Mobiliteit gebeurt via een van onze erkende BMW Motorrad concessiehouders. Een huurmoterfiets is mogelijk niet mogelijk.

**Alleen voor banden besteld via het BMW Motorrad Bandenprogramma. In alle andere gevallen bieden we ondersteuning tot 24 uur mobiliteit.

BMW-servicepartners bij jou in de buurt

Met ons wereldwijde servicenetwerk staan wij altijd en overal voor je klaar. Vind een BMW servicepartner in jouw buurt en geniet van onze serviceaanbiedingen.

Met ons wereldwijde servicenetwerk staan wij altijd en overal voor je klaar. Vind een BMW servicepartner in jouw buurt en geniet van onze serviceaanbiedingen.

spinner